Ügyféltájékoztató

ÜGYFÉLTÁJÉKOZTATÓ A NETB@NK SZOLGÁLTATÁSOKRÓL 


A NetB@nk rendszer rövid áttekintése


 
Takarékszövetkezetünk a NetB@nk szolgáltatással olyan lehetőséget kínál, amely a lehető legnagyobb biztonság mellett, valóban az Internet technológiáján alapulva, sokrétű megoldást biztosít ügyfelei számára. A NetB@nk rendszer használatával ügyfeleink a nap 24 órájában – az informatikai rendszer zárási periódusai kivételével – az Interneten keresztül a legelterjedtebb böngészők segítségével léphetnek kapcsolatba a Takarékszövetkezettel, kérhetnek információkat vagy kezdeményezhetnek átutalásokat.

 

Az igénybe vehető NetB@nk szolgáltatások:

 
I. Számítógép használatával:

A.     Bejelentkezés a rendszerbe

  • Tájékoztatás a sikertelen belépési kísérletekről
  • Tájékoztatás az ügyfél letiltásról
  • Jelszóváltoztatás

B.     Tájékoztató és ügyfélkapcsolati szolgáltatások

  • HELP
  • E-mail küldése a Takarékszövetkezetnek
  • Regisztrációs kérelem
  • Általános Üzletszabályzat
  • Árfolyamok
  • Kamattáblázat
  • Betéti hozam-kalkulátor

 

C.     Lekérdezések (információk a számlákkal kapcsolatban)

  • Számlatípusok
  • Számlalekérdezések
  • Számlaadatok
  • Számlaforgalom
  • Könyveletlen forgalom
  • Számlakivonat
  • Elküldött megbízások
  • Visszautasított megbízások
  • Tárgynapi tranzakciók
  • Kamat-kalkulátor

 

D.     Megbízások teljesítése

  • Egyszeri megbízások
  • Megbízások rögzítése – Betétek kezelése (Betét lekötés, Betét felmondás, Lejárati rendelkezés módosítás)
  • Megbízások rögzítése – Átvezetés, átutalás
  • Megbízások módosítása
  • Megbízások törlése
  • Tartós megbízások teljesítése
  • Tartós megbízás rögzítése
  • Tartós megbízások módosításának kezdeményezése
  • Tartós megbízások megszüntetésének kezdeményezése
  • Megbízások beküldése
  • Megbízások további menüpontjai
  • Beküldött megbízások adatai
  • Visszautasított megbízások

 

E.     Megbízási sablonok használata

F.      Megbízás kötegek kezelésére vonatkozó szolgáltatások

G.     Üzenetek

  • Az ügyfél által küldött üzenetek
  • A Takarékszövetkezettől az ügyfél részére érkező üzenetek

 

II. Mobiltelefon használatával (SMS szolgáltatások):

Az SMS szolgáltatások funkciói két csoportra oszthatók:


A.     Passzív funkciók: az ügyfél tájékoztatását szolgáló információk az üzleti események hatására keletkeznek és kerülnek kiküldésre az ügyfél részére. Ide tartoznak:

1. Értesítések és figyelmeztetések

  • Értesítés adott típusú tranzakciókról
  • Értesítés NetB@nk (internetes felületre való) bejelentkezésről
  • Riasztások (számlafedezet-limit átlépéséről, lekötött betét jövőbeni lejártáról)


2. Beállítások SMS-ben

  • Értesítések szüneteltetése
  • Értesítések visszakapcsolása


B. Aktív funkciók: az ügyfél által kezdeményezett funkciók.

1. Alapértelmezett számla

2. Lekérdezése

  • Számlaegyenleg lekérdezés / megküldés


3. Megbízás

  • Forint átutalás
  • Letiltás


III. Vezetékes telefon használatával (IVR szolgáltatások):

Azon elektronikus banki funkciók, melyeket a felhasználó nyomógombos telefonja segítségével vehet igénybe. Az IVR (Interactive Voice Response) interaktív hang-válasz rendszert jelent, azaz a felhasználó telefonkészülékén keresztül szóban kapja meg a válaszokat a banki automata rendszertől.
 
IVR funkciók:

  • Takarékszövetkezeti NetB@nk rendszerre történő bejelentkezés
  • Jelszóváltoztatás
  • Egyenleg lekérdezési lehetőség
  • Súgó

 

Biztonsági kérdések


A NetB@nk szolgáltatás során az egyes funkciók ún. biztonsági szintekhez kerülnek  hozzárendelésre, ezáltal már a rendszerbe bejelentkezett ügyfélnek bizonyos - magasabb kockázatot hordozó - funkciók eléréséhez ismét bizonyítania kell valódiságát, azaz magasabb biztonsági szintre kell lépnie.

Rendszerünk három biztonsági szintet különböztet meg:

1.

„0. szint” - Minden, a honlapra látogató ügyfél számára elérhető funkció. A felhasználónak nem kell bejelentkezni a honlapon. Az itt elérhető funkciók: 

  • Árfolyamok
  • Kamattáblázat
  • Betéti hozam-kalkulátor

2.

 „1. szint” - A Takarékszövetkezet rendszerébe bejelentkező ügyfelek számára elérhető szolgáltatások. A felhasználónak külön menüpontban meg kell adnia személyes azonosítóját és titkos jelszavát.

3.

„2. szint” - a felhasználónak az 1. szintről hívott funkcióknál dinamikus vagy statikus jelszóval újra azonosítania kell magát, a felhasználóhoz tartozó szerződés beállításától függően.



A NetB@nk szolgáltatás lekérdező funkciói az 1. biztonsági szintről is elérhetőek. Az ügyfél saját számláinak történetét és egyenlegét, a már rögzített megbízásait és tranzakcióit statikus jelszóval való bejelentkezése után lekérdezheti. Az aktív pénzforgalommal járó funkciók külön azonosítási procedúrával érhetők el (dinamikus vagy statikus), amely az ügyfelet magasabb biztonsági fokkal azonosítja (2. biztonsági szint).

Dinamikus azonosítás esetén, megbízás beküldése előtt az aláírás gomb megnyomására egy generált, véletlen számokon alapuló SMS jelszót kap a felhasználó a mobiltelefonjára. Ezt kell begépelnie a weboldalon és csak így küldheti be megbízásait.

Statikus azonosításkor az ügyféltől az aláírás gomb megnyomásakor a bejelentkezési jelszavát kéri újra a rendszer.

 

WEB felhasználói felület


Internet böngésző alapú interaktív felhasználói felület. Biztosítja az ügyfelek részére, hogy végrehajthassák a kiválasztott művelethez szükséges interaktív adatbevitelt, illetve megnézhessék/kinyomtathassák az egyes műveletek végrehajtásának eredményeit. Az ügyfél számítógépére semmilyen banki szoftvert sem kell telepíteni, csak Internet elérés és a Microsoft Internet Explorer 6.0-ás verziója szükséges a működtetéshez.

 

A NetB@nk szolgáltatás hozzáférésének menete

1.

Számlavezető fiókjainkban és az internetes honlapunkon megtalálja a következő dokumentumokat:

  • Jelen Ügyfél tájékoztató, mely segít eligazodni a NetB@nk szolgáltatás használatában.
  • Általános Szerződési Feltételek, mely a NetB@nk szolgáltatás általános szabályait tartalmazza.
  • Szolgáltatási Szerződés, melyet a NetB@nk szolgáltatás igénybevételére kötünk magán és vállalkozó ügyfeleinkkel
  • Adatlap, mely a NetB@nk szolgáltatást igénylő ügyfeleink és a számla felett rendelkezők regisztrációjához szükséges adatokat tartalmazza.

2.

Ezen dokumentumok alapján megkötjük Önnel a szerződést, elvégezzük a regisztrációt és Ön máris használhatja Takarékszövetkezetünk NetB@nk szolgáltatását.

3.

A NetB@nk szolgáltatással kapcsolatban felmerülő díjtételeket a mindenkor a Takarékszövetkezet aktuális HIRDETMÉNYE tartalmazza.


 

További információkkal, ajánlatokkal várjuk Önt fiókjainkban!

 

KONDOROSI TAKARÉKSZÖVETKEZET

Copyright Kondorosi Takarékszövetkezet © 2015. All Rights Reserved.